Često Postavljana Pitanja

Informacije o dostavi

Koji su metodi dostave dostupni i koja je cena dostave?

Dostavu robe vršimo na teritoriji cele Srbije putem kurirskih službi i dostava je besplatna za iznose porudžbine veće od 2000 dinara.

Za iznose ispod 2000 dinara, troškove dostave snosi kupac.

Robu takođe možete preuzeti u nekom od naših maloprodajnih objekata.

Svi naručeni artikli se isporučuju na adresu potrošača, ali se ne unose u stambeni prostor.

Isporuku robe ne vršimo nedeljom.

Način plaćanja?

Kupovina preko interneta: za sad je u opticaju samo Gotovinsko Plaćanje kada je u pitanju naša on-line prodavnica. Robu plaćate u gotovini prilikom preuzimanja.

U našim maloprodajnim objektima: pored Gotovinskog, moguće plaćanje:
– Platnim karticama i to Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro i Dina

– Čekovima građana (Čekovima građana možete plaćati na više mesečnih rata (maksimalno 24) . U ovom slučaju ne obračunava se mesečna kamata.)

– Kupovina na kredit od 6 do 48 mesečnih rata preko XXX Banke.

Posetite DONIĆ TRGOVINU D.O.O.

Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:

1. lično u bilo kom od naših maloprodajnih objekata.

2. pozivanjem broja: 026 515 200

DONIĆ TRGOVINA D.O.O. ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.

Važna napomena: Obratite pažnju na uslove koje proizvođač propisuje u garantnom listu izdatom za ispravno funscionisanje stvari u periodu dužem od 2 (dve) ili 5 (pet) godina, jer je moguće da kao poseban uslov koji kupac mora da poštuje bude navedeno i čuvanje ambalaže.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon toga DONIĆ TRGOVINA D.O.O. o svom trošku šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Ako se reklamacija ulaže za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis će o trošku DONIĆ TRGOVINA D.O.O.  da izađe i na teren radi utvrđivanja nesaobraznosti i eventualne popravke. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca. Potrošač je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje – isporuku. Nakon isteka tog perioda DONIĆ TRGOVINA D.O.O. ne preuzima nikakvu odgovornost za datu robu i roba može biti predata na recikliranje.

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisera.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane DONIĆ TRGOVINA D.O.O. potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine ili 5 godina), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisera isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

DONIĆ TRGOVINA D.O.O. će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Garancija i reklamacije?

Poštovani potrošači,u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) DONIĆ TRGOVINE D.O.O odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) ili 5 (pet) godina od datuma vaše kupovine, a u zavisnosti o kojoj robi je reč.Zakonska odgovornost DONIĆ TRGOVINE D.O.O ne postoji ako isporučena roba:

1.

2.3.Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda. Ukoliko davalac garancije predviđa da se za ostvarivanje prava mora registrovati ili ulogovati na određeni sajt, potrošač je dužan da postupi po uputstvima davaoca garancije, kako bi ostvario pravo na istu.

Za uređaje za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti (npr. ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 ili 5 godina) DONIĆ TRGOVINE D.O.O nije u obavezi da izda garantni list. Garancija predstavlja voljni korak izdavaoca (proizvođača ili trgovca) kojim on nudi posebne pogodnosti za potrošača, ali isključivo veće od zakonom predviđenih.

FAQ Second Version

Koji su metodi dostave dostupni i koja je cena dostave?

Dostavu robe vršimo na teritoriji cele Srbije putem kurirskih službi i dostava je besplatna za iznose porudžbine veće od 2000 dinara.

Za iznose ispod 2000 dinara, troškove dostave snosi kupac.

Robu takođe možete preuzeti u nekom od naših maloprodajnih objekata.

Svi naručeni artikli se isporučuju na adresu potrošača, ali se ne unose u stambeni prostor.

Isporuku robe ne vršimo nedeljom.

How Long Will it Take To Get My Package?

In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus ultrices tristique. Nam ac nunc augue. Suspendisse finibus in dolor eget volutpat.

How Do I Track My Order?

In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus ultrices tristique. Nam ac nunc augue. Suspendisse finibus in dolor eget volutpat.

How Do I Place an Order?

In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus ultrices tristique. Nam ac nunc augue. Suspendisse finibus in dolor eget volutpat.

How Should I to Contact if I Have Any Queries?

In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus ultrices tristique. Nam ac nunc augue. Suspendisse finibus in dolor eget volutpat.

Do I Need an Account to Place an Order?

In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus ultrices tristique. Nam ac nunc augue. Suspendisse finibus in dolor eget volutpat.